Depanarea unei statii are loc din momentul in care un membru al Echipei Networld IT&C a stabilit cauza functionarii defectuoase. Problemele pot surveni din motive hardware pot fi cauzate de o aplicatie. In cazul in care natura problemei impiedica rezolvarea pe loc sau sunt necesare echipamente aflate la sediul nostru, cu acceptul clientului, echipamentul va intra in service, urmand apoi ca o echipa de tehnicieni sa analizeze problema amanuntit.
In perioada in care statia de lucru sau echipamentul se afla in service, va punem la dispozitie o alternativa, in regim de chirie, astfel incat in perioada respectiva, pierderile vor fi amortizate. In pachetul de depanare de calculatoare, sectorul software acopera urmatoarele servicii:
- Instalare si configurare de sistem de operare si aplicatii optionale
- Devirusare si optimizare
- Solutii de backup si restaurare
- Management de drivere
- Procese de intretinere si actualizare pentru sistemul de operare
- Diagnosticare hardware
- Diagnosticare software
- Instalare sau reinstalare sisteme de operare
- Depanare hardware/software
- Devirusare
- Întreţinere calculatoare
- Backup şi salvări de date
Contactati-ne acum, telefonic – 0757 527 527 sau pe e-mail – office@networld.ro, pentru a beneficia de servicii personalizate.
Depanările hardware:
- identificarea componentei defecte;
- înlocuirea componentei defecte pe loc (dacă dispunem de componenta respectiva), sau ulterior după achiziționarea componentei în cauză;
- verificarea sistemului
Depanările software:
- identificarea problemei;
- scanarea sistemelor infectate, devirusarea şi asigurarea securităţii sistemului;
- instalarea şi configurarea de sisteme de operare (Windows, software-uri etc.);
- verificarea sistemului
Contractarea acestui serviciu asigura clientilor nostri:
- vizite (la sediul clientului) ale specialistului Networld, cu frecventa stabilita in funtie de dimensiunea retelei si de necesitatile clientului (ex. zilnice, saptamanale, bilunare)
- interventii incluse in contract, la solicitarea clientului
- interventii remote, conectarea de la distanta pe sistemul clientului, in scopul remedierii problemelor aparute
- helpdesk, suport prin telefon si email.